Ønsker du å fornye eller «refreshe» kunnskapen rundt Everything DiSC®? Vil du bli trygg i bruken av verktøyet?
Vi tilbyr en digital oppfriskningssamtale på 75 minutter, der vi tar deg gjennom:
- Kort repetisjon av modell, teori og verktøy
- Beste praksis og erfaring i hvordan bruke verktøyet på en god og etisk måte, samt anbefalte øvelser og oppgaver
- Hva som finnes i verktøyskrinet ditt
- Evt. nyheter og oppdateringer på verktøyet
Formålet med oppfriskningssamtalen er å gjøre deg i stand til å bruke verktøyet igjen, eller inspirere deg med nytt påfyll eller nye tanker om hvordan bruke det i din organisasjon.
Hvem passer en oppfriskningssamtale for?
Dette kurset er for deg som allerede er sertifisert på Everything DiSC® eller har deltatt i vårt Fasilitatorprogram, men som ønsker en liten oppfriskning før du tar verktøyet i bruk igjen. Uansett om sertifiseringen var for 15 år siden eller for et halvt år siden, tilpasser vi samtalen etter dine behov.
Har dere flere sertifiserte fra samme organisasjon, kan vi tilby et digitalt oppfriskningskurs på 2,5 timer. Minimum fire deltakere kreves.
Pris: Kr. 950,- per deltaker
Oppfriskningssamtale/oppfriskningskurs er unntatt lov om mva. og faktureres uten avgift. § 3-5 (1).
Du får:
- Ny personlig rapport – Everything DiSC® Jobbprofil
- 75 min. individuell oppfriskning over Teams – skreddersøm!
- Oppdaterte PowerPoint-presentasjoner for egen fasilitering
- Oppdatert «kokebok» med øvelser for de ulike verktøyene
- I tillegg får du 30 min. personlig oppfølging i ettertid – etter avtale
NB: Vi tilbyr også fullverdige sertifiseringskurs dersom du ønsker å ta sertifiseringen på nytt, eller en konverteringssertifisering dersom du har erfaring fra lignende tester og verktøy.
Gode grunner til å vedlikeholde din sertifisering gjennom en oppfriskningssamtale
- Felles begrepsapparat for trening på adferd og kommunikasjon internt i din organisasjon, eller hos dine kunder
- Innsikt og forståelse for egen og andres adferd i jobben
- Endringskompetanse
- Mer fornøyde medarbeidere jfr. medarbeiderundersøkelser
- Lavere sykefravær og turnover
- Medarbeidere, team og ledere som presterer bedre, gir forbedret resultatoppnåelse
- Fornøyde kunder som kommer tilbake
- Innsikt i gruppekultur gir kunnskap om styrker og svakheter jfr. visjon og verdier
- Viktig element for å nå og for å opprettholde ønsket omdømme
- Profesjonell kundekommunikasjon – får mer ut av hver kunderelasjon og salgsresultater
- Bedre utnyttelse av bedriftens ressurser mht. roller
- Godt arbeidsmiljø og attraktiv arbeidsplass jfr. arbeidsmiljøundersøkelser
Meld deg på en oppfriskningssamtale i skjemaet under, så tar vi kontakt for å avtale tidspunkt.